جاستینو

بانک اطلاعات تامین کنندگان هدایای تبلیغاتی، عکاسان تبلیغاتی، طراحان وب، اپلیکیشن و موشن گرافیک در ایران

چگونه کالای خود را از طریق اینترنت بفروشیم؟

مزیت های فروش کالا از طریق اینترنت

فروش کالا از طریق اینترنت دو مزیت فوق العاده دارد:

  • مزیت اول اینکه هزینه راه اندازی اولیه فروشگاه در اینترنت بسیار پایین است و بعضا می­تواند صفر باشد
  • و دومین مزیت این است که می­توانید با استفاده از روش­های بازاریابی اینترنتی مستقیما به مخاطب هدف و افرادی که به دنبال خرید محصولات شما هستند دسترسی پیدا کنید و فروشی بیشتر از فروشگاه­های حقیقی داشته باشید.
  • نیازهای تبلیغاتی در جاستینو

در واقع هدف اصلی این است که مشتریان بالقوه کالاهای خود را شناسایی کرده و کالای خود را به آنها معرفی کنید و سپس با ایجاد اطمینان و اعتماد در آنها بتوانید کالاهای خود را بفروشید. انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات و معرفی کالا، با توجه به مخاطبین آن رسانه و نوع کالای شما مشخص می­شود،
کارکرد سایت­های نیازمندی دقیقا مشابه صفحات نیازمندی ها است، با این تفاوت که جستجوی آگهی­ ها و دسترسی به آگهی­ های محلی در اینگونه سایت­ها بسیار ساده ­تر است.  تقریبا همه آنها به شما این امکان را می­ دهند که به صورت رایگان آگهی خود را ثبت کنید ویا مبلغی سالیانه شارژ کنید.

فروش کالا در سایت های B2B و B2C

نمونه سایتهای ایرانی زیادی نیز در این زمینه فعال هستند، برخی از این سایت­ها مختص یک صنعت خاص هستند،که برای معرفی کالاهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان یک رسته خاص فعالیت می­کند
شما با عضویت در این سایت ها می­توانید یک صفحه شخصی برای خود ایجاد کنید و ضمن معرفی شرکت خود، محصولات مرتبط با فعالیتی که دارید را در این سایت ها معرفی نمایید. معمولا عضویت در این سایت ها رایگان است و در صورتی که بخواهید محصولات شما به صورت ویژه نمایش داده شوند مبلغی را به صورت عضویت سالانه پرداخت می کنید.
همچنین وب سایت­های B2C با هدف فروش مستقیم به خریدار بوجود آمده اند، برخی از این وب سایتها امکان تعریف کالا و مشخصات آن را به شما می ­دهند

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام