جاستینو

بانک اطلاعات تامین کنندگان هدایای تبلیغاتی، عکاسان تبلیغاتی، طراحان وب، اپلیکیشن و موشن گرافیک در ایران

توضیحاتی در مورد فروشگاه های اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از خدماتی است که شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ برای افرادی که قصد فعالیت اقتصادی در اینترنت داشته، در نظر گرفته اند. کسب و کار های اینترنتی بسیاری از محدودیت هایی که کسب و کار های سنتی داشته را ندارند.

  • نیازمندی هدایای تبلیغاتی و خدمات عکس و فیلم و طراحی سایت در جاستینو

فعالیت 24 ساعته

یکی از مزایای اصلی طراحی فروشگاه اینترنتی امکان فعالیت 24 ساعته می باشد. قطعا همه فروشگاه هایی که در سطح شهر موجود می باشند، در یک بازه زمانی خاص فعالیت دارند، زیرا مشتریان در ساعات خاصی از شبانه روز از خانه جهت خرید خارج می شوند. در حالی که امکان دسترسی به اینترنت در طول روز مهیا می باشد. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید محصولی را داشته باشند، می توانند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنند.

دسترسی آسان

یکی دیگر از مزایای اصلی طراحی فروشگاه اینترنتی راحتی دسترسی مشتریان می باشد. معمولا برای خرید هر محصولی باید چند ساعت از بهترین اوقات شبانه روز را صرف کرده تا بتوان خود را به بازار رسانده و خرید خود را انجام داد. با توجه به شاغل بودن افراد و گاهی دو شغله بودن آنها، شاید صرف زمان برای خرید یک محصول منطقی به نظر رسد. این در حالی است که با طراحی فروشگاه اینترنتی، کاربران می توانند از محل کار و یا از منزل خود اقدام به خرید یک محصول کنند. بدین ترتیب طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده بسیار مفید باشد.

کاهش هزینه ها

یکی دیگر از مزایای اصلی طراحی فروشگاه اینترنتی، کاهش هزینه ها برای مشتریان می باشد. قطعا افرادی که قصد خرید دارند، می بایست مقداری هزینه بابت کرایه ماشین و یا هزینه های استهلاک خودروی شخصی انجام بدهند. این هزینه ها شاید در ابتدا به چشم نیایند، اما زمانی که چندین بار در طول یک ماه این هزینه ها انجام بشوند، با یک حساب و کتاب ساده می توان متوجه آنها شد. طراحی فروشگاه اینترنتی کمک می کند تا هر فردی که قصد خرید محصولی را داشته باشد، بتواند بدون صرف هزینه اضافی، محصول خود را تهیه نماید. بدین ترتیب طراحی فروشگاه اینترنتی برای جلوگیری از هزینه های اضافی بسیار مفید می باشد.

مشاهده و مقایسه محصولات متنوع

یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی امکان مشاهده محصولات متنوع می باشد. معمولا با ورود به یک فروشگاه در سطح شهر می توان مقدار کمی از اجناس مورد نظر را مشاهده کرد، به همین خاطر گاهی برای یک خرید ساده نیاز به جستجو در فروشگاه های بسیاری در سطح شهر می باشد. این کار می تواند وقت و انرژی بسیار زیادی را از افراد هدر بدهد. طراحی فروشگاه اینترنتی کمک می کند تا هر فردی با ورد به سایت فروشگاهی مد نظر بتواند همه محصولاتی که مورد نیاز بوده را مشاهده کند. با مقایسه آنها می تواند به راحتی یک خرید با کیفیت و بدون دغدغه را انجام بدهد. بدین ترتیب طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

نداشتن محدودیت جغرافیایی

یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی، عدم محدودیت های جغرافیایی می باشد. معمولا فروشگاه هایی که در شهر تهران قرار دارند، برای افرادی که در سایر شهر ها قرار داشته قابل دسترس نمی باشند مگر اینکه هزینه های زیادی صرف شود. این در حالی است که با طراحی فروشگاه اینترنتی می توان کمک کرد تا هر فردی از هر نقطه جغرافیایی که دسترسی به اینترنت داشته باشد، بتواند از محصولات فروشگاه اینترنتی خریداری کند.

حذف دلال

یکی دیگر از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی حذف واسطه یا دلال از معاملات می باشد. بدین ترتیب مشتری می تواند محصول مورد نظر را تولید کننده و یا وارد کننده به صورت مستقیم خریداری کند. این موضوع می تواند در کاهش هزینه ها برای مشتری نیز تاثیر گذار باشد. زیرا اضافه شدن هر واسطه، باعث افزایش چند درصدی قیمت یک محصول می شود. بدین ترتیب قطعا حذف واسطه ها در کاهش قیمت محصولات مختلف تاثیر گذار می باشد. طراحی فروشگاه اینترنتی باعث می شود تا بتوان یک محصول را با کمترین قیمت ممکن و به راحت ترین شکل ممکن خریداری کرد.

دسته بندی محصولات در سایت

دسته بندی و مرتب سازی محصولات مختلف می تواند یکی دیگر از قابلیت های طراحی فروشگاه اینترنتی به شمار برود. معمولا با طراحی فروشگاه اینترنتی می توان بسیاری از محدودیت های شبکه های اجتماعی از جمله عدم امکان دسته بندی محصولات را برطرف کرد. دسته بندی کمک می کند تا محصولات مرتبط با هم در یک دسته قرار گرفته و مشتری بتواند راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشد. با توجه به زیاد بودن محصولات فروشگاه های اینترنتی، دسته بندی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. طراحی سایت فروشگاهی کمک می کند تا بدون اتلاف وقت بتوان محصول مورد نظر را پیدا کرد.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام